onsdag 7 september 2011

Aarons mamma

På väg hem från ICA igår kommer en liten tös i skolåldern gåendes mot mig ca 3 meter framför mig börjar hon sträcka ut armarna o vill krama mig, lite obekväm frågar jag vem hon är när hon svarar mig att hon är xxx´s storasyster och så vänder hon sig mot sin kompis och säger, "Jag känner henne, hon är Aarons mamma!" och så ger hon mig en kram o går.

När jag var på väg till skolan idag, efter att ha lämnat Aaron på dagis ser jag en annan flicka vinka till mig o sen säger till sin fröken som står brevid "Jag känner henne, det är min lillebrors kompis Aarons mamma!"

För några år sen var jag vansinnig för att jag inte var en egen person utan blev presenterad och omnämnd som "Krilles Anna" fast nu, ler jag stolt, för det är faktiskt helt okej att inte bli sedd som en egen person utan som Aarons mamma <3

O jag är grymt imponerad av vilken koll barnen har! Jag har ju knappt en aning om vad Aarons alla dagisfröknar heter eller vem som är mamma/pappa till de olika barnen..

Inga kommentarer: