måndag 7 mars 2011

oopsi

eftersom jag är så lojal som jag är och ställer upp i vått och torrt, säger jag alltid att "är det något jag kan göra säg till" och t om erbjuder sovplats, ibland säger jag det och hoppas på att personen i fråga ska ta det som en artighetsfras, precis som alla andra som säger nått sånt. skillnaden är iofs att jag tar inte tillbaks det utan ställer faktiskt upp, på gott och ont. Nu är det så.
men men jag lär ju få tummen ur arslet o ringa på den där 3an imorgon, håll tummarna för mig!

Annars så verkar det som att jag gett mig in i något som inte är vad det verkade vara, inte suoerallvarligt men det är ändå något som inte stämmer. Men det löser sig förhoppningsvis till slut.

Nikita för övrigt är här för att stanna! Jag tänker INTE släppa taget om min bäbis <3

Nu blir det nya tag, ska se till att komma ikapp i skolan, tror iofs att det löser sig imorgon när jag kan sätta mig där nere en hel dag o bara fokusera på mina skoluppgifter faktiskt, sen ska jag faan unna mig en stunds solning!

Nu ska jag ta min lillfis o stoppa honom i säng, o sen ska jag försöka klura ut hur faan jag ska hålla mig vaken till 23.00 men det löser sig nog

all kärlek till er
-Pumsemumsan- Glöm dina  bekymmer imorgon kommer nya

Inga kommentarer: