torsdag 3 mars 2011

Helt okej faktiskt

Just nu känner jag att jag har kontrollen, jag vet vad jag vill och resten.. får vara som det är!
Ja förutom då att jag hamnat efter i skolan igen efter sjukdomar, men det ska vi ta igen nu!

Är det någon som har tips på sommarjobb förresten? Cuz I really want one.. Har ringt runt till olika ställen här i Svenneljunga men det verkar ju torsk helt och hållet.
Skulle nog kunna tänka mig vart faan som helst, bara det finns bostad för mig och vilddjuren :)

Jag har ju tyvärr ingen erfarenhet jag kan använda mig av, men skulle kunna tänka mig att göra det mesta som t ex städa, servera, omsorg o ja allt i princip. Läser ju barn o fritidsämnen vilket kanske man kan få ett litet plus i kanten men det känns som att det är rätt kört iaf på den fronten men har ni tips så hojta :)

tjingeling!

Inga kommentarer: