torsdag 3 mars 2011

Mission: finding job 1.0

Det är då faan inte det lättaste, jag har sökt i hela Västra Götalän, Halland och Skåne nu.
av kanske 3000 lediga jobb fann jag 8 som inte krävde utbildning, körkort eller erfarenhet.
Givetvis har jag sökt dom, så nu får vi la hoppas!

Har även ringt till kommunen här för barn och omsorg och även fritidsgården men det gick åt helvete, ansvarig för barnomsorgen har jag inte fått tag i än..

Mejlade även min gamla fritidsledare i Varberg och fjäskade lite, vi får väl se vad som händer..
Ja och så fick jag tipset om att söka på ett Behandlingshem här i närheten och det hade väl varit helt okej det med faktiskt!

Vill komma igång nu fan, vill inte behöva gå tillbaks till soc och be om deras hjälp igen..
För övrigt letar jag även lägenhet igen, givetvis har jag ju kvar min, men jag har bestämt mig, vill inte bo kvar i den här hålan mer för den suger multipung!!
Men vart det bär av vet jag inte riktigt längre, nånstans, söker i mitt älskade Skaune där familj bor och längst kusten, även i Varberg/Falkenberg. Måste pinsamt nog erkänna att jag saknar Varberg lite!

men men nu ska jag fortsätta!
Puss o kram o kärlek till er alla
-Pumsemumsan-

Inga kommentarer: