onsdag 2 mars 2011

Stanna kvar hos mig!

Som alltid när du varit här, sitter jag ensam och övergiven kvar.
Fast istället för att känna mig som en sliten, kvarglömd trasdocka
känner jag mig nu trasig, ligger i skärvor av glas.

Allt jag vill är att du ska komma tillbaks, håll om mig, STANNA HOS MIG!
Ja, du vet ju hur jag fungerar vid det här laget. (OCH JAG HATAR DET)
Du vet att jag sitter här och undrar vad faan det var som hände igår??
Jag analyserar det som blev sagt, och det som förblev osagt..
Vad faan menade du???
Du säger att du tycker att det är jobbigt att jag aldrig blir nöjd med svaret..
Nej men va faan säg då något som inte är tvetydigt och GÖR som du SÄGER!

Tala inte om för mig att du älskar mig och vill vara med mig, om du ändå tänker gå.

Om du nu inte är ett manipulerat svin, om det nu är som du sa igår..
tror du verkligen du är den enda som är rädd?!
Skillnaden är att jag skulle ge dig allt och så mycket mer, det har jag bevisat dig så många gånger om.
Du ville inte lova mig någonting, men du tycker att JAG ska ta reda på om det är värt det eller inte..
Den enda som kan svara på det är du. Men du vill ju inte ge mig ett svar.
Så va faan ska jag göra?!

Mitt hjärtas Tjavo, kom hem igen.
Ge mig allt eller inget..

Din satans idiot!
Jag vill inte sitta här och gråta över dig mer!
Jag ville definitivt inte få dig att få mig att öppna mig, berätta vad jag känner (även om du redan visste det) men nu har du ju fått det bekräftat, din jävla sadist! Är du nöjd nu?!

Maybe that's what happen when a tornade meets a vulcano..

-Pumsemumsan- Lyssnar på Caroline af Ugglas - Vacker väg på spotify

Inga kommentarer: