onsdag 2 mars 2011

You'll always be my hero even if you lost your mind

Så var min födelsedag överstökad då då..
det var stress, stress o åter stress då jag skulle hinna städa o springa massa ärenden o helst vara på 3 platser samtidigt nästan.

och den enda presenten jag fick var ETT NEGATIVT GRAVTEST!
Skönt som faan!

Annars va dagen i stort sett som alla andra,
lagade iofs lite finare middag
Kyckling med klyftpotatis och Limesås och  Avocadosallad, vitlöksbröd

efteråt blev det glasstårta :)

Vaccinerade Kita och så kikade veterinären på hennes öra, det är en öroninflammation så jag ska gå o hämta ut droppar till henne idag. Hon väger 10,5 kg nu Min stora tjej!
Komplimanger för att hon är så fin och glad fick jag med och tips om hur vi ska göra när hon och Bella träffas :)

När jag kom hem var rutan krossad i hallen, Aaron hade vält barnvagnen rätt över den men han har inte skadat sig som tur är, ska ringa bovärden idag om det för det ser inte ut bra ut som det är just nu..

För övrigt sa han den där att han älskar mig fortfarande!!
Det blev asjobbigt för mig!
För å ena sidan vill jag kasta mig i hans famn, hålla honom hårt o säga att jag älskar dig med!!
Men jag vet ju bättre.. vi hade iofs rätt bra samtal igår, fast jag vet inte om jag blev något vidare klok på't.
FAN!

Inga kommentarer: