onsdag 7 september 2011

bara en liten notis

du tror fel, jag vet rätt =)
du satte ribban och gjorde bort dig big time, inte nog med att du kommer med smålögner, du får panik för att du inte lyckas med ditt lilla spel.. du lägger jävligt mycket tid på att "bevisa" att du inte bryr dig.. men spela du ut dina kort till fullo..
Det ska bli kul att kunna säga "skratta bäst som skrattar sist."

För du har gett dig in i ett spel du inte bemästrar. som jag skrev i mitt tidigare inlägg:
"What goes around comes around"

Nu har jag inte tid för dig o dina patetiska försök till att låtsas som att du mår bra, jag antar att du ljuger så du tror dig själv, trist bara att du blandat in så många i dina försök till att rikta strålkastaren åt annat håll, för det gör det hela bara ännu roligare när du väl faller.

Faan va gött det är när man kan ge sig in i ett spel o ha ryggen fri, utan att ens försöka spela fult och ändå se hur folk gräver sina egna gropar.. DANCE MY PUPPET DANCE =)

Inga kommentarer: