torsdag 8 september 2011

Prioritering

Jag avskyr nät-handel! Det är ju rent av farligt att sitta o klicka på allt man vill ha hahahah

Som ni redan vet ska jag ju flytta tillbaks till Varberg om en månad.. Jag sitter o kollar på blocket vad som finns. Jag har ju bestämt mig för vad jag vill ha.

Och på ikea kan man göra hur många inköpslistor som helst! Jag har en för varje rum (ink. hall, badrum och balkong.) Sen sitter jag o klickar på allt jag tycker jag behöver och vill ha. Ojoj.. Fast jag försöker tänka ekonomiskt så.. blir det inte särskilt billigt!

Soffan är det enda som kostar.. 3500.. Inga pengar egentligen, men trots att jag har gjort en ny lista som heter PRIO.. o fast jag bara valt de nödvändigaste möblerna som köksbord + 4 stolar, Säng, förvaring och matta till Aaron, soffa och bokhylla så går det på 8600.. Det vill säga, en säng och en tv saknas fortfarande.. Min Budget ligger på 6000.. så jag har ju överskridigt den något oxå..



Då har jag alltså inte räknat med lakan, husgeråd så som koppar, tallrikar, stekpannor mm, handdukar eller gardiner...

Jävla synd att man inte kan med att vara den kompistjuv som man blir anklagad för att vara.. Eller nej, för jag har nog hellre en halvfull lägenhet med saker jag köpt ärligt och vill ha än att faktiskt bli anklagad för att låtsas vilja vara en annan patetisk nolla. Pfft.! Bitch Please lägg ner det där nu, det börjar bli tjötigt, även om jag inte har råd att köpa allt nytt vill jag inte tälta i dina kläder tjockis, eller ens röra vid nått som är ditt.

Inga kommentarer: