lördag 22 januari 2011

Tjejigt värre

Va i Borås och shoppade idag eller ja, om nu kan tycka att köpa 4 saker sammanlagt är shoppa men ändå =P

Köpte den nya Max Factor Smoky Eyes Effect för 99 kr på Kicks
jag valde nyansen Silverstorm, som jag tycker är helt okej! blir silver-lila metallic ungefär.
En krämig penna som bara är att kleta på.
Jag tycker iofs inte det är svårt att få till sotiga ögon annars heller, men jag ville ha ny ögonskugga o i annan färg än svart så därför blev det den =)
Jag tycker inte den känns kladdig eller tung på något sätt (som vissa krämiga ögonskuggor kan göra) och tycker lätt den är värd pengarna :)


Den näst ut till höger är den jag har


 
http://www.kicks.se/max-factor/smokey-eye-effect--p14063

Sen drog vi en snabb sväng till Skopunkten där jag köpte ett par svarta stövletter med nitar o kedjor på!
Helt i min smak! :) o supernöjd e jag då de kostade 89 kr =)

Det andra jag köpte var till Aaron, en blå babypulka på en loppis för 20 kr.
Och inne på Rusta blev han frälst i Nallar i form av MakkaPakka och IgglePiggle tror jag dom heter (?) från Drömmarnas Trädgård som kostade 30kr/st


Makkapakka

Inga kommentarer: