fredag 21 januari 2011

Ännu mera självplågeri!!

Jag behöver alkohol nu. och en kram!!

Jag står inte ut!
Det ska lixom inte kännas så här bra..!
Det ska vara lätt att hata dig, inte svårt att låta bli att älska!!

No I don't believe you
When you say don't come around here no more
I won't remind you
You said we wouldn't be apart
No I don't believe you
When you say you don't need me anymore
So don't pretend to
Not love me at all..
Pink - I don't belive you

Såå fucking nervös innan, visste inte va jag skulle göra av mig själv för faan
(SAVE ME FROM MYSELF)
Det är inte okej att vi smyger som katten kring het gröt, kryper varann närmare o fumlar som två oskulder.
Vi SKA INTE hålla på så!

Men likförbannat stod vi där, jag med mina händer i dina fickor och du med armarna om mig.
Och det kändes åt helvetes för jävla bra (läs: fel!)
Som om inget hade hänt..
O ja!! jag vill ha dig nu som jag hade dig förut!

Ser du inte hur fel det är? Eller är du bara en sadist? Har jag inte lidit nog?
Så varför gör jag då så här mot migsjälv?
Om du ändå inte bryr dig om mig, tror du din tjej skulle tycka det är okej att DU tar MIN hand?
Kommer det någonsin bli lättare?
Det känns så tomt nu när du inte längre är så där farligt nära..
Snälla kom hit, håll mig, säg att det bara är vi.. så länge vi båda andas..
Eller nej, låt bli! kom inte nära mig, håll bara käften och fråga faan inte varför jag ser så ledsen ut när du vet svaret!!!!






 

Inga kommentarer: