lördag 22 januari 2011

Mind your own business, fuck you very much

Ursäkta, men var det dig jag pratade med?
Jag ger dig din åsikt, när jag vill att du ska ha en, okej?

Finns inget värre än när folk ska lägga sig ens samtal, speciellt inte när de bara lyssnar till hälften och ska försöka spela tuffa och komma med en dryg åsikt för att.. ja varför?
Jag vet mycket väl om att du excisterar, men om det är DIG jag vill prata med så säger jag det, Aiiight bruursh?

En annan grej som gör mig irriterad är folk som ska försöka lägga sig i min uppfostran. Jag klarar det bra själv tack! så till vida du inte tänker komma o dela ALLT med mig som en förälder får göra, kan du ta o knipa igen din käft. Jag kommer inte hem till dig o säger till dig hur du ska göra.
Jag säger inte heller till dig att du är en sämre förälder för att du inte orkar bädda eller ta disken direkt efter maten. Och jag anmärker defintivt inte på dina kläder, eller din unges. Och vi får väl ändå inte hoppas att du är en dålig förälder bara för att du köpt en billig jacka (kopia på nått annat stort märke) på ullared eller?
ne men dåså. Varför ska jag då vara en dålig förälder för att jag har min stil?
För att jag gillar, nej ÄLSKAR nitar, skinn och döskallar??
Jag tar både vuxet ansvar och är barnslig. om du ville veta. och nej, jag tänker inte bli en tråkig gammal tant bara för att jag har fått barn men för det betyder det inte att jag tänker hänga utanför ICA med Aaron o hans polare när han är 15.

So back off and mind your own bizznizz thank you!



-Pumsemumsan- hon den där knepiga mamman som hoppar i snöhögar med sitt barn och lyssnar på hiphop och Hårdrock (!!!) och har trasiga jeans på sig och vägrar ha en kjol som går ner till anklarna!

1 kommentar:

Anonym sa...

Håller med dig i varenda ord .. C på fb..