tisdag 25 januari 2011

Gäääsp..

God morgon solstråle! Rise and shine Honey kaffet är klart :)

Bara försovit mig en timme..
Fattar inte varför jag inte vaknar av klockan..
Men men, det enda än så länge är att Aaron missar frukosten på dagis o får då äta här hemma.
Så vi hinner fortfarande så jag kan gå på lektionen Wiho jubel för faan har missat varenda jävla Samhällslektion so far :S

Just nu sitter jag i soffan i mörkret o försöker orka. vakna.

Efter skolan sen ska jag hämta ut mina glasögon som jag fått beställa nya då jag fick mig ett litet dampryck när det var som kallast..
Sen bär det av till Borås för att svettas lite med Tette, haha JAG ska träna frivilligt för första gången typ x)
jaa o så får jag ju lite besök i eftermiddag oxå.
Kul kul..

Blir antagligen av med min fula soffgrupp med.. iaf 3an o 1an. 2an ska jag behålla tills jag hittat en ny soffa..

Fuck va tiden rinner iväg nu ser jag!!
dags att väcka lilltjavo

Hoppas ni har en supermysig tisdagsmorgon allihop
Många goa morgonpussar från eran
-Pumsemumsan-

Inga kommentarer: