torsdag 27 januari 2011

men Mamma ÄR nöjd..

det blev ingen träning i tisdags.. och innan ni säger suprise och flinar, DET VA INTE PGA MIG x) det va faktiskt Tette som tappade lusten (inte för att jag är den som gnäller, men jag såg faktiskt fram emot att träna!

det blev istället en fika, en massa shitsnack, lite shopping o sen en kaffe hos Tette :)

Han den där va här, o jag hatar att mina vänner har rätt o inte bara kan nicka o säga att "ja, men Anna självklart är det DU som har rätt." Fake it til U make it lixom..

Förlåt för att jag är som jag är och tack för att ni står ut med mig när jag själv inte gör det <3

Nu är Aaron magsjuk, eller han va det igår (verkar ännu som att han får behålla maten.. PEPPAR, PEPPAR, TA I TRÄ!)
men det blir iaf att vi är hemma idag.

jag är fruktansvärt mör i kroppen, tecken på att det sker allt åt helvetes för sällan..
Varför har jag lixom ont på baksidan av armen och muskeln mot bröstet??
men vem är jag att klaga? jag fick vad jag ville ha, o ja som alltid blev jag fruktansvärt nöjd..
not good, jag vet men fuck it.

nu ska jag ta min apa o ge han en banan innan han vält ut halva bokhyllan

Tjingaling!
-Pumsemumsan-

Inga kommentarer: