måndag 24 januari 2011

Dag 16 – Faktaruta

Fullständigt Namn: Anna Charlotte Maria Ögren
Född: 1 mars 1989
Är alltså då: snart 22 år och har fiskarna som stjärntecken (ja, jag går efter det gamla!)
Längd: 167 cm
Vikt: nooo fucking clue men har strl 30 i jeans :) o Medium på allt annat :)
Mamma till: min son Aaron som är 19 månader gammal och min ärligt stulna katt Bus
Singel: som faan
Kär: i kärleken ffs! (Tragedy suits us all..)
Tror på: Mig själv och kärleken.
Älskar: Gärna och mycket. Och Min son över allt annat
Hatar: Sällan men intensivt.. Man kan inte hata om man inte älskar.
Favoritfärg: Svart
Idol: Thåström <3
Sysselsättning: Läser upp gymnasiebetygen och kommer läsa till undersköterska samtidigt som jag läser barn o fritidsämnen :)
Jag vill: ha en man vid min sida, bygga mitt eget hus o bara få leva ett lugnt liv

humm.. kommer faktiskt inte på något annat...

Min absoluta favoritfakta som jag KAN är
att Sjögurkor inte andas genom munnen utan genom rumpan x)

Inga kommentarer: