söndag 23 januari 2011

Hell fucking NO och aldrig i helvete!

Som ensamstående mamma möter jag ständigt Heroiska män som inte tror att jag klarar mig utan dom´och-/eller tror att jag är så pass desperat att jag tar vad som helst..

För det första. Jag är en kvinna som kan!
jag klarar att bära mina matpåsar själv, sätta upp tavlorna och rensa avloppet alldeles själv!

För det andra. Jag vet att jag är snygg och kan få vem jag vill.
Jag vet, jag klagar lite då o då över att jag är trött på att inte få ligga, men det är mitt eget fel.
Då jag inte vill vara en sån där mamma som har karlar springades i min dörr och jag är ALDRIG barnledig så jag kan inte dra hem till en karl mitt i natten heller.
Dessutom har jag varit bortskämd och haft grymt jävla sex, och så vill jag ha det igen, jag känner att jag har gjort det där för länge för att uppskatta ett meningslöst, dåligt one-night-stand bara för sakens skull.
Och testar man inte nya leksaker vet man ju inte heller om de är bra jag vet det.

De som automatiskt hamnar i "NEJ"-lådan utan att ens komma i förslagslådan är:
De som försöker få mig genom att låtsas intressera sig i min son och när jag säger att jag ska gosa ner mig med min son i soffan för att se en DISNEYfilm, svarar de "ååh jag vill oxå vara med, vill ju gosa med dig ;)"
HELL NO att du ens ska få tro att du ska få TAFFSA på MIG när jag har min son i famnen ditt jävla miffo!

jaa o så då miffon på nätet som aldrig träffat mig, knappt sagt hej till varann o så säger de direkt "Jag vill ha barn med dig, för du verkar vara en tjej i min smak!" eller "du och din son kan flytta hem till mig så kan jag ta hand om er." SAY WHUUUT?! bara där säger att du inte är nått jag vill ha så FUCK OFF AND DIE!

När vi ändå är inne på det där med internet..

NEJ jag vill INTE:
*Se din lille snorre i 20 olika vinklar. helst vill jag inte se den alls, den intresserar mig inte ett jävla dugg även om du har din hjärna där.
*flasha mina tuttar i cam (är du dum i huvudet eller de är fucking VIP)
* bjuda hem en vilt främmande idiot jag inte vet något om alls bara för att han tycker jag är snygg
(det finns killar jag redan känner som tycker det o jag klandrar er inte ;))
*ge ett miffo som bombaderar mig med mejl/gästboksinlägg och vibbar, mitt nr.
Kan du inte respektera att jag inte alltid har tid att svara en random idiot på nätet för att min son går FÖRE allt annat, kan du pysa åt helvete.

för övrigt om du ens får komma innanför min dörr..
bara för att jag är trevlig mot dig o bjuder dig på kaffe, betyder det INTE att jag vill ligga med dig. ALLS.
Jag shiter i om jag någon gång bett dig hjälpa mig med en tung grej eller frågat om du har en borrmaskin.
Jag vill ändå inte ligga med dig.
och det är absolut verkligen inte som så att jag vill kyssa dig.
Hade jag velat det. hade du antagligen fått en kyss för längesen och inte en örfil när du väl testade gränsen.

Jag har endast plats för en kille i mitt liv. så dröm o glöm!
Du är antagligen ändå inte man nog för mig.


The one and only <3

Inga kommentarer: