lördag 1 oktober 2011

inredningsfunderingar till hallen

Jag har bestämt mig på att verkligen satsa på den nya lägenheten och få den att kännas som hemma o då jag har för mycket fritid går jag i inredningstankar precis hela tiden haha nu sitter jag o funderar på hur jag ska möblera hallen.. har ju fått byta golv så det blir svart plastmatta som ser ut som stora kakelplattor :) väggarna vet jag inte om jag ska ha dem vita eller varmt gul..vad tycker ni?

hur som haver så är hallen ganska liten och avlång med anslutning till alla rummen så det finns inte så mycket att göra åt väggarna mer än det som är typiskt i en hall, foton, en byrå och en spegel. Men mellan garderoben och ytterdörren hänger en jätteful standard hatthylla som jag vill byta ut. Jag vill ha nån form av bänk/puff som Aaron kan sitta på när han ska klä på sig för att gå ut. och ha nån snygg lite mindre hatthylla.
sittpuff från JYSK i fejkläder för 150 kr.
funderar dock på om det kan va värt priset med tanke på hur kass kvalité deras saker brukar ha..


Någon som har tips o idéer på vad som skulle kunna vara snyggt där mellan garderoben och ytterdörren (ca 120 cm) i hallen?

Inga kommentarer: