måndag 4 april 2011

The World of Technology

Ibland är jag brudig, som faan oxå.
Speciellt när det kommer till teknikerns utveckling.
(Det där gamla hanterar jag rätt bra så som att koppla sladdar och hanterar en dator med XP)
So far so good, right?

Men nu går våran tjocktv på sista varvet, men mår helt enkelt inte riktigt 100 längre och vi funderar på att köpa ny tv. En platt-tv eftersom det är vad som gäller.
Bara det ordet. Platt-tv.

(Jag känner mig som en man som heter Fredrik som vill köpa vit sladd.)

Jag måste vara en tv-försäljares våta(mar)dröm
då jag inte har en aning om vad faan jag vill ha.
Bara en platt-tv, minst 32" och helst ska det vara så jag kan se på film via USB, ska fungera till min Telia-box och helst kosta runt 4000. Är det mission impossible?

Resten shiter jag i för jag förstår mig inte på det dära ändå.
Någon som har ett tips på vart man skulle kunna hitta en sådan, om det finns en sådan platt-tv?

Inga kommentarer: