tisdag 5 april 2011

Dag 23 - En låt som du vill ska spelas på ditt bröllop

Jag har egentligen inte tänkt gifta mig. Det har funnits en person som dock fick mig att ändra det lite. MEN eftersom det inte blev av, och det knappast är frågan om igen. Så har jag bestämt mig. I'M NOBODYS WIFE!

För en ring på fingret är inte ett bevis på kärlek.
Ja jag ville gifta mig med honom.
Därför att jag älskar honom så djupt att jag skulle kunna göra allt för honom.
Och eftersom det då skulle vara ett steg vidare i vår relation att faktiskt ha ringar på fingret för att älska varann så länge vi båda andas, så kunde jag mycket väl göra det.
Nu är ju kärleken flyktig. och kanske är jag old school. Men min åsikt är den att om man nu ska gifta sig så är det just för att man vill dela livet med varann. Inte med tanken om att man kan skilja sig.

Hursom haver, detta är "vår" låt som isåfall skulle spelas: Kent - Utan dina andetag
(det blir en spotifylänk då den tydligen är spärrad från youtube o jag vill inte ha några dåliga jävla covers på min blogg)


Inga kommentarer: