fredag 1 april 2011

Tills motsatsen är bevisad!

Jag är singel tills annat står på facebook ;)


För det spelar lixom ingen roll hur gullig man är på SMS, eller säga att man älskar mig, för att man känner sig träffad av en status eller bloggrubrik..

Eller nu är jag orättvis, han har faktiskt pussat på mig offentligt, där ingen vi känner har varit i närheten..

Han har sagt till sina polare att vi bara är vänner, förvisso innan vi faktiskt skulle "börja om på nytt", o när jag frågade om han kan med att erkänna att vi är ett par svarade han mig:

"Såklart! Jag är ju inte tillsammans med någon jag skäms över..."

Och jag vet inte, det kanske är jag som är skevtänkt nu, men det verkar vara som att han inte talar om att vi har börjat om igen, om ingen skulle fråga.. o vem frågar två gånger lixom..?
Dessutom, står vi som singlar på facebook. För mig betyder det att man fortfarande håller dörren öppen. Man är med andra ord inte i ett förhållande.

So what's the mother fucking deal?

Inga kommentarer: