fredag 1 april 2011

good news!

precis när jag har förlikat mig med tanken att vara fast i den här lägenheten, så mötte jag min ekonomihandläggare igår. Hon kom fram o bad om ursäkt för att hon inte ringt (jag trodde det var för hyrespengarna jag fick låna i december men inte betalt tillbaks o flinade o sa att det gör inget att hon inte ringt) när hon sa att jag får lov att byta upp till en trea för de tror att jag klarar det!! Så jävla gött, irriterande dock att jag fick veta det NU när det har legat massor av treor lediga, men som nu är uthyrda.. men men här blir det rätt snabbt lediga lägenheter så vi får la bara vänta =)

Men faan va skönt det känns att kunna planera för en större lägenhet, eget rum till Aaron o jag själv kan få ett eget sovrum LOVELY 

Förhoppningsvis kan vi hitta en trea med lite bättre standard än detta rucklet som bokstavligt talat faller sönder.fast det är la inte troligt om jag ska stanna inom Svenbo, eller försöka hitta någon med en rimlig hyra.
Yea yea det löser saj väl :)

Inga kommentarer: