onsdag 13 april 2011

jagfårdamp.nu

woho äntligen löste sig pengaproblemen.
Ordning och reda, pengar på fredag!

Meen tänk den lycka som varade länge.!
Alla dom där underbara möblerpengarna går ju till skulder istället =/
Men fuck it.
Hursom haver..

Min nuvarande hyresvärd ringde eftersom det är meningen att vi ska förnya kontraktet nu egentligen.
Mitt nya kontrakt på 3an har inte dykt upp ännu...
Så jag ringde i min tur till den nya hyresvärden och frågade halvt nervöst om jag fick lägenheten eller inte och isåfall vart är kontraktet?

Han hade ju tappat bort mina uppgifter men sagt till andra att den är uthyrd nu. Så imorgon ska han få mina uppgifter igen och skicka kontraktet. YEAY

Men det känns ju som att jag inte vågar ringa min nuvarande riktigt än för att säga upp kontraktet...

Varför kan inget bara gå smidigt till?

Inga kommentarer: