lördag 5 mars 2011

Worldwar 3

tänk att en sån liten grej som att rutan i vardagsrummet är borta kan göra så mycket!
I och med att den är borta kan jag inte dra för grinden för natten och stänga in Kita i vardagsrummet tillsammans med mig o Aaron.
När jag gjort det tidigare har hon sovit hela natten utan att tugga sönder något eller kissa inne när vi sover.

Men nu är nattefriden slut!
För sen rutan försvann har hon jagat Bus på natten, kissat lite överallt och ätit ur kattlådan så jag har kattsand i hela badrummet och hallen.

Så idag blir det till att möblera om igen.
Ska flytta in min säng till sovrummet igen så jag kan dra för grinden mellan sovrummet och vardagsrummet istället.

Faan, måste komma iväg till ikea för att köpa  en växasäng till Aaron och jag vill verkligen byta upp mig till en 3a så han kan få eget rum med, kanske kan man få Kita att sova inne hos honom istället så jag kan få sova ifred nångång.

Inga kommentarer: