lördag 5 mars 2011

Dagar som dessa

avskyr jag dig nått så fruktansvärt, för du bevisar återigen att du är ett opålitligt, sadistiskt svin o jag tror alla gånger du njuter av att veta att jag sitter här ensam och kämpar för att ta hand om ditt barn. och bara dig som jag kan be om hjälp, som du givetvis tvärdissar.

Du säger att du vill vara pappa och inte nån jävla lekfarbror.
Du säger att du vill att det är dig jag ska komma till i första hand. Du vet att du är den enda jag ens kan gå till.
Du säger att du vill finnas där.
Hjälpa till ekonomiskt men en sån enkel grej som att föra över pengarna du är skyldig är ju uppenbarligen ett helt projekt. Du kan inte ens ge ett direkt svar på om du kan ha din son.
o allvarligt talat, håll käften istället för att kläcka ur dig så förbannat idiotiska grejer!

Jag bad dig om hjälp när det blev för mycket och till svar fick jag att jag ska sätta mig o dricka mitt vin så jag full och lika jävlig tillbaks.. Det fungerar ju inte riktigt så, det jag behövde var att få andas två minuter, bara få gå in i duschen ifred. eller få ta en jävla cigg i lugn o ro.
Förlåt för att jag tog dig på orden när du sa att du ville att jag skulle vända mig till dig, hur jävla dum i huvudet är jag inte som faktiskt sväljer stoltheten och vänder mig till den enda jag vet som skulle kunna komma. för att sedan få ett sånt fucked up svar.
Det är när du säger sånt som verkligen får mig att tvivla på att du nånsin kommer bli den pappa vår son förtjänar..

jag vet faan inte vad ja ska säga om det egentligen.. men men, jag tog mig igenom gårdagen själv, precis som alltid. och jag antar att jag bör sluta hoppas på att jag nånsin kan räkna med dig.

Inga kommentarer: