tisdag 15 mars 2011

Solen skiner på Poseidon

Är det bara jag som automatiskt vaknar med ett leende på läpparna när solen lyser in på morgonen?
Det är helt underbart att sätta sig med mannens stora skor och en kofta på balkongen med en kaffe och cigg och känna solen och den fjuttiga värmen som våren ger och jag hoppas att våren är här för att stanna nu!

Så trots att jag får åldersnoja för oranga kuvert och allt det där, känns livet faktiskt bra nu.
Det känns inte längre så grått och trist eller nerjobbat. Det där lilla jag har saknat har jag nu fått, eller inte helt och hållet kanske som jag ville men ändå, det kunde ha varit värre.. eller ja det kunde varit som innan..
Nu blickar vi framåt och njuter av solen!

För övrigt får jag väl vänja mig vid att bli gammal då jag faktiskt blir glad över att se min son utvecklas o tyvärr är det ju inte så att det bara är han som blir äldre haha
Jag blir så varm i hjärtat när jag tänker på att för ett år sedan ganska så exakt ställde han sig upp för första gången själv och nu springer han och klättrar, äter själv och kan visa vad det är han vill. Han lär sig nya ord och gester hela tiden och är en person med egen vilja. BIG TIME <3
Just nu står han framför tvn och försöker sjunga med i introt till Joko, Jokomoko & Toto fast han sjunger bara "JOKO JOKO" och dansar så sött!

Inga kommentarer: