måndag 14 mars 2011

dubbeljävlabläää

Inte nog med att jag faktiskt redan känner mig gammal på många sätt och vis,
jag menar vi räknas som "sambos" tydligen eller rättare sagt kommer att göra snart, ett litet tag iaf, men sover som gamlingar i en amerikansk film, dvs i samma rum men i två olika sängar haha
Jag lägger mig tidigt för att jag är så in i helvetes trött redan 22 och helst vill jag dricka en kopp thé mellan min sons läggning och innan jag själv går i däck. Jag klär mig annorlunda numera, inte tantigt men "mer anständigt" och även till och från dimper det ner ett "gulligt och sött" plagg i min garderob.
o ja, lördagsnöjet var att svära över de dåliga låtarna på Melodifestivalen...
Men jag är en rebell och bara för att, även om jag inte hörde mer än 10 sec på låten hejade jag givetvis på Nicke Borg!

Hursom.. idag kom det ett STORT JÄVLA ORANGE'T KUVERT HEM, och vi vet ju alla va det där hemska kuvertert (hur böjer man ordet kuvert?) betyder eller hur? Allmän Pension
Vuxenpoäng på hög nivå när man ska börja fundera på vilka fonder man ska spara i..
Jag vill egentligen bara skicka en arg liten omogen lapp till dem och tala om att de är mobbare som menar på att jag är GAMMAL och jag tänker då faan inte alls bli GAMMAL och rynkigare!!

Det är fyra jävla dagar kvar tills det är barnbidrag som dimper ner på kontot..
Min son har bajsat och kissat sjukt mycket (känns det som) så blöjorna börjar ta slut och så även våtservetterna..
Jag har plötsligt efter två månaders uppehåll börjat blöda igen o jag har varken bindor eller tamponger utan får använda toapapper, som även det börjar ta slut. Basvaror som Ris och Spaghetti finns men allt annat som helst är rätt nödvändigt till för att man ska få i sig sånt där som tydligen både ska mätta och vara nyttigt.. är slut. och vällingen.. men kryddor finns och hunden o katten går det ingen nöd på!
Dels för att jag sen december behövt lägga massa pengar på mediciner, men oxå därför att jag är totalt jävla sämst på att ha koll på när det jag har i lager börjar sina lixom.. För jag tänker alltid att äsch jag har ju toalettpapper hemma men glömmer att jag faktiskt tog fram det sista paketet förra veckan osv.
Meen man lär sig av sina misstag och eftersom det rullar in en jääävla massa cash denna månaden fixar det ju sig sen.. ska bara överleva dessa fyra dagarna.. o tack vare min älskade systeryster kommer iaf Aaron ha blöjor och välling :)

Inga kommentarer: