tisdag 29 mars 2011

ljuvliga tonårstid!

just nu sitter jag med en kopp kaffe och en cigg.. och drar mig för att slippa göra mitt skolarbete om judendomen.. är så trött på de tre stora religionerna, o visst kan det tänkas, att hey du har ju gjort det så många ggr att det borde vara en piece of cake..

men tji det tjavo.. för jag finner judendomen irriterande, dessutom är jag redan less på min religionslärare som aldrig blir nöjd..

så nu önskar jag att jag var tonåring igen, för då hade det bara varit att le lite åt en av pluggisarna o be han göra det åt mig istället o så hade han fått se mitt bh-band haha
karlar nu är ju så jobbiga de tror lixom att de ska kunna förhandla om det o lixom bara gnälla *suck* dessutom orkar jag inte leta upp en fjant haha varför inte bara va tacksam som när du var en tonåring?

det var bättre förr!

Inga kommentarer: