måndag 21 februari 2011

People = Shit

Det är ju iofs ingen nyhet, och jag borde ju egentligen inte längre bli förvånad..
But Still!!

Jag blir så jävla trött på tröga miffon som uppenbarligen inte kan läsa, eller som ska säga sin åsikt (bara för att de kan) trots att det antaligen inte har något med saken att göra eller är totalt jävla osammanhängande.
Faan koppla hjärnan innan du börjar glappa med käften!




Eller klassikerna bland "folk":
Jag uppskattar ärlighet och hatar falska människor!
Lik förbannat ljuger du och är förbannat jävla falsk??
ja eller våga sig på att säga "behandlar dig som du behandlar mig"

Pengar+kompisar (eller andra relationer)= åt helvete
100 spänn är ju uppenbarligen viktigare än vänskap, sen att man själv levt på andra som en jävla parasit som säkert överstiger beloppet.. är ju givetvis inte samma sak..
Eller folk som säger att men ja men det blir ju plus minus noll, du lånar en hundring av mig, jag lånar en 200 av dig men jag ska banne mig ha tillbaks min hundring direkt när du fått in dina cash!

klagar på att vi aldrig ses
men det är jag som ska flänga runt halva sverige för att hålla igång våran vänskap..
När kom egentligen NI och hälsade på mig??

Enbart ringer när det är någotNi klagar på att jag har så mycket problem och alltid är upprörd, that's not true, men sen jag slutade punda och uppenbarligen vara "rolig" ringer ni mig bara om ni tror att jag är på väg att bryta ihop eller när ni själva har så förbannat mycket problem och behöver någon att prata med.
När faan ringde ni egentligen bara för att snacka lite shit?

eller bara för att snacka shit om någon annan, och försöka göra mig illa genom att säga att den har sagt det o det o faan o hans moster..

Äsch fuck it, ni är idioter allihopa!

Inga kommentarer: