måndag 21 februari 2011

Du kan vara ogiltlig!

så kom den där pestpinade dagen jag bestämt för att göra det som måstes o min sista hundralapp på det dyraste för att det ska vara pålitligt.. men tji det tjavo! det blev fucking jävla ogiltligt!!! -fetesucken-
men men Tette kommer med ett nytt så får vi la göra om det..

Förresten, jag tycker det är fruktansvärt dåligt kompisköp av er! Jag vet att det kanske inte är så att ni snåla fanskap känner att ni vinner på att köpa tandborstar för 20 kr/styck bara för att no föredrar euroshoppers, men, JAG hade köpt av er om ni hade velat få ihop till en tatuering bara så ni vet det!
Men äään har ni chansen! det finns massa tandborstar kvar! :)

För er som inte vet vad jag pratar omJag säljer tandborstar som lite extra klirr i tatueringskassan.
Du kan alltså köpa 5 tandborstar för 100 spänn
finns både vanliga och för barn.
Det kan ju vara bra att passa på att köpa till hela familjen,
eller ha några extra ifall att man glömmer sin på resan eller får plötsligt nattbesök ;)
Dessutom gör du en god gärning :)
Vid intresse mejla namn och adress till mig
samt hur många av varje du vill ha =)

Och tack till bästa Sabina och Andreas för erat val =)

För övrigt, är Aaron hemma med sin ögoninflammation och är överjävlig efter att ha fått vara hemma en jäävla massa o hans allmäntillstånd faktiskt är bra..
Vi har Loiz och Bonnie här på besök vilket både är nyttigt för Aaron och för lilla Kita som blir uppfostrad. :)

och nu vet jag inte va jag ska säga mer så jag tackar för mig!
Tjingeling!
-Pumsemumsan-

Inga kommentarer: