lördag 26 februari 2011

Ibland önskar jag faktiskt att jag hade fel..

En sak jag lärt mig genom åren är att alltid lita på min magkänsla!
Jag har egentligen inte alls gillat att jag faktiskt ibland inte bara kan lita på att folk menar det de säger.
även om jag vet att jag gör rätt..

Jag hoppas verkligen att jag har fel nu!
Men jag vet oxå att jag alltid haft rätt när jag känt på mig att något är fel..
Och jag avskyr att jag faktiskt blir besviken..

Men det är inte för min skull jag blir besviken och ledsen.
Det är för min älskade lilltjavos skull!
Faan! Jag visste att det var fel!
Men nu är det försent =/
Han har varit så glad nu när du kommit in i hans liv igen, o så ska du fucka up det så!
Tror du inte jag hör på din röst att något inte står rätt till?
Har du glömt att jag är en alkisunge? Jag hör det direkt!
Kan du lixom inte bara sluta excistera istället?
Fattar du vad ledsen vår son blir när han går o längtar efter dig, han ropar på dig dagligen o springer till dörren för att hoppas att du ska komma! Det är jag som får trösta honom när han inser att du inte kommer idag heller..

Mammas älskade lille prins!
Förlåt, jag trodde verkligen att allt skulle vara annorlunda..

Inga kommentarer: