lördag 26 februari 2011

Brev till min son

Hej Mammas älskade lilla fisrumpa!
Just nu har du fullt upp med att busa med lilla Kita och ni är jättesöta!
Jag önskar att du alltid kommer vara lika glad, spontan och våga vara barn!
Önskar så att jag kunde skydda dig från Samhällets bitterhet och förstörelse av precis allt.
Jag vill inte att du ska glömma dig själv och det du tror på för att Samhället säger så.
Inte heller vill jag att du någonsin tvivlar på dig själv, för det kommer jag aldrig göra!
Du ska veta att mamma älskar dig precis för den du är och det kommer jag alltid att göra, för du kommer alltid att vara mammas lille bäbis!

Givetvis vill jag att du ska förstå vad som är rätt och fel.
Men det jag anser är rätt är inte alltid det "dem" tycker är det.
Men Lita på dig själv, vad du tycker känns bra så tror jag att det kommer gå vägen.
Tyvärr lär du möta motgångar i livet, men då finns mamma här för dig!
Du kan alltid komma till  mig oavsett vad det än handlar om

Älskar dig mest av allt min skatt!
Puss din Mamma <3

Inga kommentarer: