fredag 18 februari 2011

Good Morning Sunshine!

Solen lyser, kaffet smakar shit då jag är så jävla förkyld man bara kan bli. Ööron har fått tillbaks sin ögoninflammation *SUCK* Bus surar fortfarande och Kitas tänder kliar.

Jag vill inte vara förkyld längre! Jag har ont i magen för att jag spänner mig när jag hostar, uppenbarligen räcker det med att vara sjuk istället för att dra till gymet. Huvudvärk för att jag inte kan andas ordentligt och bläää på allt bara!

Och nej, den där lyser fortfarande med sin frånvaro, inte minsta lilla tecken på att vilja dyka upp.. Suck.
Let us pray att det bara är ett sjukt spratt. För jag vill verkligen inte behöva stå i det dilemmat igen. Jag kan redan nu säga att jag inte kommer klara att gå igenom det igen. och jag antar att mitt val kommer göra en hel del upprörda.. så därför hoppas vi på att jag slipper stå där eller hur?

-Pumsemumsan- aldrig velat vara kvinna så mycket som nu..

Inga kommentarer: