måndag 28 februari 2011

Demokratin är en epic fail

I en värld av idioter, borde vi nog faan återinföra diagnoser som "sinnesslöa och osnygga" igen.
De som kallar sig Patrioter i detta land, hur tänker ni egentligen? för att vi har skogar och ett helt okej klimat, jämfört med andra eller vadå? för Sverige som nation.. är ju bara pinsam..

Alla får lov idag att säga sin åsikt. Tack vare INTERNET så gör så även alla det. Oavsett om det är realistisk eller inte, huvudsaken är bara att du säger något, helst ska du ju inte ha en aning om va du pratar om.. MEN EN JÄVLA ÅSIKT OM DET SKA DU HA!
Som den där förbannade jävla kläddebatten ROSArassarna har. Det började med att det är storlek på strl 92 för pojk o strl 92 för flickor och givetvis satt det nån jävla rabiat feministfanskap (som säkert inte har barn själv) och under en jävla haschpsykos kom på att "vi tar det ett steg längre, vi ska få bort det sociala könet en pojk ska kunna ha en klänning på sig om han vill, men vi ska inte ha ROSA OCH BLÅTT FÖR DET ÄR INTE KÖNSNEUTRALA KLÄDER"
Bäst av allt var när min Svägerska, som inte har barn, sa till mig att trots att hon inte har barn, eller var det just för att hon inte har en unge ska hon lära mig rätt!
För vi ska ju givetvis inte se till oss själva och hur vi uppfostrar våra barn, givetvis inte, och bara för att jag tycker det är en patetisk debatt så är jag en antifeminist och dålig morsa!
Att jag däremot säger att ja men va faan MIN SON HAR EN SKJORTA som är ROSA, han leker med dockvagnar och klär ut sig till PRINSESSA ibland, hör inte till, jag ska förgöras för att jag anser att det ligger hos FÖRÄLDARNA att uppfostra sina barn till att få vara barn och respektera alla oavsett kön eller utseende. -.-

Läste nyss oxå Andy the panda's blogg, där han har skrivit ett inlägg om folk som har åsikter om abort..
As I said, och så även han, folk som inte vet ett shit, ska uttrycka sina åsikter och det är inte ens sammanhängande i det de pratar om..

Eller rasism, det e väl ett jävla tjöt om rasism hela tiden?
Det bästa av allt är att rasisterna är bönder som bor i hålor som antagligen aldrig sett en mörkhyad förutom på tv eller möjligtvis en av ungarna i skolan som är adopterad från Kina, men det är inte samma sak, det är aldrig samma sak.
och de som är mot rasism är haschtomtar som hatar sig själva för att de är "svenska", kärringar utan liv som ska uttrycka sin åsikt bara för att de kan på internet, eller helt enkelt någon som inte vet ett shit för att de aldrig bott där det är mycket invandring som till exempel Bergsjön, Göteborg.
De sistnämnda rasar mot de förstnämnda PÅ INTERNET.
De förstnämnda blir förbannade och känner sig nertryckta.
De sistnämna blir förbannade och skäms över Sverige.
Men ingen av dem läser på om ämnet. Ingen bryr sig om förändring egentligen.
för vad ska de då göra om de inte kan hata på internet?

Men en headsup om ni nu skulle bry er.. Idioter finns i alla färger och former.
Det är inte invandrarna som säger att Svenska flaggan är rasistisk, det är politikerna.
och politikerna står och kliar sig i arslet, fortsätter öka klyftan mellan de som är för och de som är emot invandringen utan att ha en aning om vad det är som sker. GENOM just såna grejer, att göra det "fult" att vara "svensk" och genom att skapa orättvisor. Därför kommer folk som Lasermannen och Sverigedemokrater in i Riksdagen. Men det är inte invandrarnas fel.

Och nej jag är inte rasist, jag hatar alla lika mycket

eran GipsyQueen
-Pumsemumsan-

Inga kommentarer: