söndag 27 februari 2011

Dagens jävla album!

Jag har aldrig klarat Caroline af Ugglas tidigare..
Men Tette fick mig att läsa texten till Snälla Snälla i somras.
O ja, som det textluder jag är, som är torsk på låtar som kan sätta ord på mina känslor, så fastna jag ju..
Nu när jag har börjat kunna sitta vid en dator ordentligt, o har spotify på typ dygnet runt, hittade jag först
Aldrig ger jag dig det och nu har jag suttit o letat fram texterna till resten av albumet Vad var det jag sa
och är fan torsk! hela albumet, känns lika schizofrent som mina tankar o känslor i min destruktiva relation.
Och det känns så jävla bra att höra, får tröst. får styrka.
Jag kämpar på, tar ett steg framåt, faller två tillbaks ibland, men varje litet steg är jättestort för mig.

Jag gör det för min skull, för att kunna ge vår son allt det han förtjänar!

Vill du ha mig, så som jag är
Så kan du få mig, och allt jag har att ge
Åh jag vet jag duger, ja precis som jag är
Och du ska inte få förstöra det
Så vill du ha mig, får du ta mig som jag är
Åh Du kan inte göra om mig

Citat från Får tycka om mig

Inga kommentarer: