tisdag 8 februari 2011

Dag 29 - Annas 10 dödssynder

  • KompistjuvarMan stjäl INTE från sina vänner, eller vänners vänner.
    i den här katogorin ingår det en del annat med, som att man inte blåser en polare på pengar eller dylikt, inte heller utnyttjar den man kallar sin vän. eller går bland en polares saker..
  • Man rör inte sin polares pojkvän/Ec/Raggbehövs det en närmare beskrivning?
  • Golare har inga polareMan tjallar inte på en kompis för att själv framstå i bättre dager.
    snacka heller inte shit om din polare
  • Hota MIG om att ringa soc och ljuga ihop en historia för att ens bara försöka skada mig.. och du behöver aldrig mer se åt mitt håll igen
  • På något sätt vara skadlig mot min son eller göra nått som indirekt straffar honomdo that and I will haunt you down
  • DjurplågeriI'm bored, kan inte jag typ få bränna dig med cigaretter eller kasta ner dig för en balkong och skratta om inte du landar på fötterna?
  • Otrohetom du känner att du behöver vara med andra, va öppen och ärlig om det och låt din partner ta ställning till om han/hon oxå vill vara med andra eller få gå. utsätt inte den du påstår dig älska för det sveket och den skammen man får känna när man blivit bedragen
  • Lögner, svek och falskhetJag är en stor flicka tro mig jag hanterar sanningen. Jag tolerar dock inte att nån ljuger för mig eller sviker mig på något jävla sätt.
  • När någon låter pengar förstöra vänskapenJag har inga problem med att låna ut en hundring hit, en hundring dit, jag vet hur det är när man ibland råkar stå i en dålig ekonomisk sits, jag kräver heller sällan eller aldrig pengar tillbaks eller har koll på exakt hur mycket jag lånar ut. Men om jag vet att det är någon som har lånat mycket och många gånger om och jag frågar om jag skulle kunna få låna en hundring eller två och det blir världens tjaffs om att JAG ska betala tillbaks direkt, well u know what här har du en 500 direkt och far åt helvete
  • Okunskap och idiotiFolk som ser ner på andra och har total avsaknad av empati eller sympati. Folk som aldrig varit i en kris och ändå ska ha en åsikt över hur andra (inte) hanterar sin situation. Som ser ner på andra för att de inte kommer från samma samhällsklass u name it. Ni är vidriga. Behandla andra som ni själva vill bli behandlade and hey, alla har inte samma förutsättningar förutom att Vi alla föds och vi alla ska en dag dö
    Eller folk som ska ha en åsikt om "kamphundar" som är livrädda för världens snällaste amstaff men har inga problem att tycka att den där aggressiva Labradoren är jättesöt..

Inga kommentarer: