måndag 7 februari 2011

Dag 28 – Saker jag saknar

jag är ju inte en sån som fäster mig vid materiella saker så så sett är det.. bara en sak jag saknar eller räknas nog som två: Lejonkungen och Björnbröder, MINA filmer som nån har stulit genom åren.. x)

Annars måste jag faktiskt säga det som alla småbarnsföräldrar spontant tänker.
SOVA!
Få lägga mig när jag vill o ändå känna att det gör inget, för jag kan sova så länge jag vill imorgon ändå!
Att få bajsa ifred saknar jag med istället för att behöva strypa korven och snabbt som faan springa ut för att Aaron fastnat halvvägs i att klättra upp i bokhyllan.. x) (detta var bara ett extremt exempel som ordagrant inte har inträffat, men ja u get the point right?)
Jag saknar faktiskt oxå att få göra mig fin för att gå, det är faktiskt egentligen bara själva förfesten jag kan sakna ibland :P

men annars så är jag faktiskt rätt tillfreds med mitt liv :)
givetvis saknar jag mina vänner med som bor långt bort o inte träffar så ofta längre <3

Inga kommentarer: