måndag 31 januari 2011

Vill inte alls..

vakna imorgon!

Cuz its THAT day!
..som skulle ha varit för längesen..
typ i december..
Men det hade ju varit allra bäst om det hade skett i typ Juni..
Men men.
Antingen så går det shiitbra, utan bråk eller nån ugliness alls..
Fast eftersom det trots allt är Bengtsson som är en av huvudpersonerna i detta dramat, så känns det inte troligt alls att det sker smärtfritt.
Jag har fortfarande svårt att tro på hans fina ord om fred, precis lika falskt klingar det i öronen på mig som när Miss USA säger att hon önskar fred på jorden..

Givetvis målar jag faan på väggen, jag är REALIST för faan och ja, hellre att jag förväntar mig det värsta, än leende går rätt in i lejonkulan o tro att det är söta kissekatter som ska kurrandes komma o vilja kela..

aja fuck it, wish me luck o skänk mig gärna en tanke med lite styrka imorgon kl 10.00!

-Pumsemumsan- Hon som vill göra rätt men ändå alltid gör fel

2 kommentarer:

Sabina sa...

SV; Jaa, jag hoppas den är lika fin då jag får åka på visningen..

Ja, eller ja typ - det är en såndär jäkla gipstjos som man får hem och gör :P

Anonym sa...

JAG TÄNKER PÅ DIG o ÖNSKAR DIG ALL LYCKA I VÄRLDEN! W