söndag 16 januari 2011

Ish! Ush och blä! jag blir galen!

o jaa jag kan bli mer galen än va jag redan e! Så.. glad we make that clear!

Två saker.. tre saker stör mig en natt som denna..

1. Min son har vääägrat att gå o lägga sig i tid heela veckan. Grinat och skrikit för att han varit övertrött men lik förbannat hittat energi för att driva sin mamma till vansinne genom att börja leka, kliva upp ur sängen o ranta mig i arslet.. på detta har hans pappa mage att säga att han är en stolt sådan. SÅKLART du får ju aldrig vara med om de mindre roliga stunderna,..

O ja det är så att min son börjar få två nya kindtänder, inte kul alls, han blöder till och med i munnen när jag borstar han där den ena är på väg. '
Men hans mamma blir ändå tokig när det blir såna här kvällar =/

2. Ni kommer ALDRIG hitta en väggklocka hos mig. då det där jävla tickandet driver mig till vansinne.
Förr kunde jag somna till vilket ljud som helst men efter att ha bott långt ut på landet där det är knäpptyst på natten har jag vant mig vid det, dessutom uppskattar jag som faan de tysta kvällarna o nätterna efter en dag med en jääävla massa ljud från barn o leksaker, tvappareter, telefoner, bilar, grannar u name it.
Nu ikväll sitter jag (när min fis äntligen däckade av utmattning kl 22.nånting) o tänker att äntligen ska jag få njuta av tystnaden.. dropp, dropp, dropp, dropp.. ENKLA LJUD SOM GÖR ATT DET RIKTIGT RYCKER I ÖGAT PÅ MIG! och ger mig huvudvärk. nej, det är ingen vattenkran som läcker. det är att det regnar och töar ute... JIPPIE. kan det bara sluta droppa??

3. jag har inga problem att bli vän med folk på nätet (FACEBOOK) trots att jag är rätt personlig där. jag e vän med en hel del jag inte har en aning om vilka dom e och pratar nog inte ens med dom alls faktiskt. dom bara är lixom.
Jag har även blivit vän med en jävla massa ytligt bekanta, vänners vänner osv.
inga problem alls.
Det jag dock har problem med. Och som stör mig som faan är att (alltid samma) två brudjävlar skickar vänförfrågan titt som tätt till mig. VARFÖR tror ni att jag vill vara vän med er på facebook? för att vi bott ihop? fine det är jag med en del andra.. För att vi har gemensamma vänner? fine det har jag oxå med andra.
MEN JUST NI TVÅ!! ALDRIG I HELVETE. JAG AVSKYR ER OM NI INTE FATTAT DET.

Ni kan tycka jag är långsint nu, men jag har lixom ingen anledning till att dra ett sträck över det som varit för att vi ska vara vänner på facebook. Jag har ingen lust att vara falsk bara för ovannämnda anledningar.
o nej, jag känner inte att ni tillför mig något alls. faktiskt.

förstå en sak, jag är en ganska enkel person, väldigt förstående, generös och jävligt schysst som kompis och även förlåtande. Men man får bara en andra chans hos mig så länge man inte är min familj.
och vissa saker är så pass oförlåtliga att de hamnar på svarta listan direkt!

  • Kompistjuveri (man stjäl aldrig från en polare, eller går i andras saker)
  • försöka ta en kompis pojkvän eller ens ex..
  • utnyttja en kompis eller göra en vän riktigt illa för att höja sig själv
  • GOLARE HAR INGA POLARE
sen va ni två har gjort, det vet ju ni om så det behöver jag ju inte presentera här..
Men hos mig har ni ingen kärlek kvar att hämta
o nej jag shiter fullständigt i hur utvecklingstörda ni är eller varit med om i eran barndom. Det rör inte mig i ryggen så

 Fuck You och God natt!

Inga kommentarer: