söndag 16 januari 2011

Idiotjakt (förslag till regeringen)

Jag tycker det finns åt helvetes för mycket idioter i detta landet, inavelsbönder som inte tillför detta landet någonting och jaa puckon i allmänhet. Vi har 9 miljoner människor i Sverige, vi skulle lätt kunna skjuta en miljon utan att det skulle bli någon negativ påverkan.

2000-talet?
Neej fan back to the Wild wild West Yiiiihaa!

Det vore ju faktisk rena terapin att få skjuta en och annan politiker, idiotiskt ex, och det bästa av allt tänk er fängelserna! dom är ju inne i små hagar där och kan inte fly! ingen sport kanske, men om Jägare kan tycka att det bara är själva dödantet på vargen som är lockande, kan väl vi oxå tycka det (när det kommer till Eklund osv?)

En rikstäckande jakt som är helt okej eller?
Du behöver inte vara besviken om du missade en idiot igår, du möter säkert en ny idag. Annars ett tips där det finns en jävla massa är Rosenbad.

Är jag barsnlig nu tycker ni?

Varför då? Varför får mänskliga inavlade idioter finnas om inte vargarna får? varför får hot mot min son finnas om inte vargarna (som är ett mindre hot mot era boskap) finnas?
Vilka är politikerna egentligen att ställa sig över vad EU säger? Det är trots allt ni som ville vara en del av dom och då får ni ju ta till er reglerna eller?

JAG VILL OCKSÅ LEKA GUD JU!

Jakten fortsätter idag, jag ber till Gud att det finns tillräckligt med Djurrättsaktivister som skrämmer iväg vargarna och sätter fällben för Jägarna och att ni står ut till den 15e februari.

Jag kommer fortsätta trots smärtan i hjärtan följa jakten, trots att jag gråter som ett litet barn när jag ser de hemska bilderna, tänker jag läsa hur jakten går, hoppas på mirakel om att de inte skjuter en enda varg till och att regeringen faktiskt tar till sig vad svenska folket säger (kan ju alltid hoppas att Sverige faktiskt är så demokratiskt som vi utger oss för att vara?) och att vår regering tar till sig vad EU säger..


Låt Vargen vara och sätt upp bättre stängsel till er boskap istället!

http://www.unt.se/ledare/ologisk-terapijakt-pa-varg-1199552.aspx
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article8417409.ab

Inga kommentarer: