fredag 28 januari 2011

Dag 18 – Ett pinsamt ögonblick

Makrillsfestivalen, BUA. va det.. 2005?
Givetvis skämdes jag inte just då, men dagen efter..

För er som inte känner till BUA eller deras lilla festival, så är det en liiiten håla, åt helvetes för nära RINGHALS, i varbergs kommun.
Varje sommar, nångång i Juli samlas hela byfolket nere i hamnen och super som as och äter fisk.. eller är det nån som äter den där jävla makrillen?
Alltid samma band som alltid spelar samma jävla låtar.. Tror dom heter Sqaush och sjunger "Rosalita"

Jag har väl inte alltid haft det bästa sinnet för alkohol, uppför mig inte alls när jag inte bryr mig ett jävla dugg egentligen.
detta har jag bevisat två år i rad..

Anyways, till det dära jävla pinsamma..
Anna blev liite för full. (minneslucka)
Hade en jättesöt vit kjol på mig och givetvis, trosor under.
Dagen efter vaknar jag i sängen, hemma, fullt påklädd och utan en snubbe jämte mig.
YEAY! jag lyckades nog uppföra mig igår tänker jag..
(till saken hör till att jag inte uppfört mig speciellt bra de andra gångerna jag blivit full i den där jävla byn och i princip alltid dragit med mig ett sånt där ragg jag undrat varför faan HAN fick följa med hem..)

Anyways, ska traska upp till byns Ica-affär när jag möter min LILLEBRORS kompisar som skrattar och berättar att "höhö kul du va igår Anna, du visade din mutta för Putte!"

oj.. nånstans, hur/var/när vet jag inte, har jag tappat bort mina trosor (?!)
och skulle då försöka trösta en stackars kille som fått sitt hjärta krossat, genom att sextrakassera honom..

Inga kommentarer: