måndag 20 december 2010

Nyårslöften o lite annan shit

2011 stundar och (är det imorgon?) som det sen börjar gå mot ljusare tider LOVELY!

Mina nyårslöften ska vara
  • Sluta röka. Jag ska verkligen göra det!
  • Se till att verkligen skapa nya traditioner för min son som INTE ska innebära ångest
  • Sverigeturné! SKA verkligen se till att åka o träffa alla som jag lovat så länge nu!
  • se Pirates of the Caribbean 4 On stranger tides (biopremiär 20 maj, vem vill se med mig?)
  • Gå på premiären av Breaking Dawn
  • Metal Town
  • Min tatuering ska bli gjord!
Kunskap jag tar med mig från 2010 och in i det nya året är:

Blod är INTE tjockare än vatten
Med det vill jag säga att min familj jag har idag är den som betyder. och ni vet vilka ni är <3
2011 kommer jag ha än mindre tolerans och förståelse för andra, där det innebär att jag och/eller min son kan bli lidande för det.

och min önskan är att äntligen få gå vidare, sätta punkt och nå mina drömmar om ytliga i-landsproblem och bara få fokusera på att jag o min lillfis har det underbart och njuter av livet.

Merry Fucking Xmas
and a
Happy New Year!
Önskar Eran Julskinka
- Anna panna-

Inga kommentarer: