torsdag 16 december 2010

nummerlek

Nummerleken: Skicka ett nr mellan 1 och 500 till mig via mejl så skriver jag vad jag tycker om dig utan att någon vet att det handlar om dig. Kom ihåg ditt nummer :)

Eftersom det blev satans fullt o jag inte orkade sitta o skriva som en dåre på min mobil igår sa jag att jag lägger upp allt här på bloggen istället med era siffror :)

17. En tjej jag lärde känna under en utav mina värsta tider i livet, men hon va en av de få som satte lite glitter i min tillvaro! Saknar dig gumman!

76. Tycker om dig mer än du tror och jag saknar dig massor! Du är en av de bättre som förtjänar det bästa!

68. Världens härligaste Mongo med den bästa humorn! Du kan ju feteglömma snasket men är ändå skyldig mig en ;)

499. En kul liiiiten tjej :)
500. Fast du är lika gammal som jag och själv få barn så kommer jag alltid se dig som den där lilla oskyldiga du var när vi träffades! En fucked up plats vid en fucked up tid förde oss samman och fast vi inte känner varann längre så bryr jag mig fortfarande om dig!

‎75 är själaglad som fått bli en del av din familj ♥ ser dig verkligen som min syster and i love you! O INGEN kan få mig att skratta så som du även när d känns som att jag nått botten. Det e sjögurkepower!

‎11. pratat i flera år o ändå känner vi inte varann speciellt mycket men humor har du iaf :-D

‎7. En av få jag verkligen kan kalla barndomsvän ♥ du e grym tjejen! O du vet var jag finns om det är något ♥

‎666 bara för att det är du ♥ tror jag säger det allt för sällan, men stumpi du betyder verkligen! ♥ puss din morf :$

‎3. Någon jag verkligen ser upp till! Fler borde va som du :)

‎69. en sak e ju säker med dig har man aldrig tråkigt! Många garvisar ihop o jag saknar dig som faan vackraste!

112. Bästa Granpaa! :) många telefontimmar genom åren även om det va ett tag sen nu. My Bad I Know o jag lovar jag ska skärpa mig! :)

324. Avskyr att jag lät han komma före! Never ever again! Bro's before Hoes <3 Älskar dig stumpi som om du vore min egen syster och förlåt för alla galenskaper jag dragit med dig på haha <3

116. Haha vi har haft många garvisar ihop back in those days gumman. Jag minns inte varför vi tappade kontakten men tycker det är kul att vi börjar få kontakt igen!

273. För att vara riktigt ärlig, litar jag inte på dig till 100% och jag tror nog du förstår varför.. Men jag diggar dig som faan o tycker du e kul som faan :)


keep sending nummers om ni vill så uppdaterar jag ;)

Inga kommentarer: