tisdag 14 december 2010

Lusselelle!

stress, stress, stress.. Någon som inte känner STRESS så här i slutet av terminer och precis före jul?
Allt ska man hinna, pengar ska räcka till och man ska vara på flera platser, helst samtidigt.

Igår irra jag runt heela jävla svenneljunga i princip hela dan.
Aarons hosta gjorde så att han vakna kl 4.. Underbart. speciellt när man själv inte lyckades somna före 12!
Känns som att även om jag är trött så lyckas jag ändå inte somna före midnatt =/
Anyways, upp med Aaron på dagis, hem o käka frulle, till vårdcentralen för sluta-röka-samtal.

JUST DET! Det är dags för mig att bryta mitt sista beroende! Hur nu det ska gå :S men skam den som ger sig! mwhohaha innan nyår ska jag vara nere på 5 cigaretter för att sen bryta helt. Tror ni jag klarar det?

Iaf.. efter samtalet sprang jag upp till skolan, med mina sista 200 kronor hämtade jag ut den där jävla engelskaboken och sprang sen hem för att släppa in gubbarna som kom med Aarons/gästsängen.
Sen upp till dagis IGEN för att hämta min sovande lille fis o sticka till BVC o träffa barnläkare. Kul kul. Min son är vaccinerad men har fått kikhosta. INGET hjälper och det bästa av allt, mamma kommer antagligen inte få sova på en sådär 3-4 veckor till.

Upp med fisen till dagis, ner fort som faan till skolan o ha Datakunskap, gick åt helvete med min Idé så är det någon som har ett förslag på PowerPointPresentation LANGA!

Upp igen till dagis för Luciafirande, det märks att Aaron är en Lindström/Bengtsson
Han skulle nämligen både synas och höras mest. Ville inte alls sitta still som de andra barnen utan springa o hälsa på alla och skrika när mamma satte sig med honom.
Mammas fiina pepparkaka <3

O tack Lovely Johnny <3 för inspirationen till godare, juligare pannkakor :)
Kanel i smeten o lite vaniljsocker.. MUMSA!!

Idag har det varit lika stress. Gick vilse här i lille Svenneljunga imorse.. Lätt att lokalisera något som "ska lukta illa" när det blåser åt fel håll? dessutom e svenljungabor sämst på att ge vägbeskrivningar. Det som är vänster på riktigt är höger för dom osv.. KUL!!
men men nu e jag klar med ett prov, 3 delprov 2 go.. o så ska jag ju bli klar med datauppgifterna.

God Jul och Kärlek till er alla <3

The one and Only
Anna

Inga kommentarer: