torsdag 9 december 2010

alltså...

jag ligger inte med han! haha

det va väl ett jävlaa tjööt
ere inte om den ene så äre om den andre..

Så här är det

Så länge jag inte är i ett förhållande är jag singel.

Jag kan om jag vill träffa en man och ta med han hem, utan att göra något med honom. Bara dricka kaffe.
Jag kan så även om jag vill DEJTA en man utan att det betyder att vi ska gifta oss.
Och ja jag KAN sätta på en kille och ta det för vad det är. Ett engångsligg.

Utveckla begreppet dejtar lite mer kanske..

Som jag sa betyder det inte att jag ska gifta mig med den jag dejtar, Men dejta för mig är steget innan man blir ett par.. eller? se om man vill ha varann. So far so good right?
Meen hur ska man kunna veta det om man inte pratar med varann?

Ska den ena stå som på en uttagning, och utsättas för en rad olika tester,
utan att få förklara eller något, bara bli observerad?
Hur för man en diskussion genom en monolog?

ska det bara vara på den enas ansvar att bevisa vad han eller hon vill?
och hur länge ska man behöva stå där och vänta på ett pris man inte ens vet om man vill ha?

ska det inte vara att båda ser små rosa hjärtan och vill prata med varann iaf en gång om dagen, inte sådär.. varannan, var tredje vecka? att man både får o skickar fjantigt gulliga sms, kanske porriga till och med o sitta o flina dumt?

Nee faan en sak är säker. Man kan inte både ha kakan och äta den med
Jag är inte någon jävla trofé som man plockar fram när det passar sig o sen slängs ner i en låda igen.

Jag är fucking första priset som man vårdar ömt!

Inga kommentarer: