fredag 19 november 2010

en ordentlig presentation utan ordbajsande kanske?

Hahaha läste nu mitt egna inlägg o faaan va jag tjötar på!

Så här är en ordentlig presentation av moi!

Hej!
Jag heter Anna och är 21 år. Jag är ensamstående mamma till min son som är mitt liv. Jag skulle inte excistera utan honom idag. KÄNNER jag!

Jag är nykter narkoman och har varit helt drogfri sedan 1 september 2008.
Nu mera ser jag inte migsjälv som en knarkare överhuvudtaget, folk får inte ens den uppfattningen av mig eftersom jag kan bete mig o e faktiskt inte så intresserad av att hänga med pissluffare o ha ett shitliv. Men sen såklart frågar jag mig ständigt att va faan har gjort 19,5 år innan jag blev gravid?
hur har jag kunnat leva överhuvudtaget utan min son?

Jag såg mig tidigare som en knarkare, som om det skulle vara en del av min personlighet. Jag röker cigaretter fortfarande och är coca-cola beroende och är svag för choklad. Säger det er allt om min personlighet och vem jag är? knappast va?

Annars är jag en oftast glad person med skämtar och skrattar o  ja likväl som jag kan skämta på andras bekostnad kan jag driva om mig själv. I looove the music o lyssnar på precis ALLT beroende på humör och har mycket musik som nog är helt sämst men som jag gillar massor bara för att jag har minnen till dom med

äsch fuck it.. följer ni min blogg lär ni nog känna mig iaf. som sagt den e ganska personlig o fucked up just like meee

kärlek till er alla
/YoMama

Inga kommentarer: