torsdag 8 mars 2012

Kompis det går bra nu

Woooho det är snart vår (ignorerar snön som syns utanför)
Jag är singel, har världens underbaraste lägenhet, det går bättre än förväntat här i Bua och tack vare helt underbara människor har jag snart ett komplett hem så som jag vill ha det!

Dessutom efter att ha varit arbetslös sedan november och varit så trött på att gå hemma så jag nästan klättrat på väggarna har jag nu äntligen fått jobb!! och inte bara ett utan två! heeeeelt underbart!
Det ena är provision och det andra är väl kanske inte välbetalt heller MEN det är jobb jag vet att jag kommer trivas med!
FUCKING LOVELY!

Allsång nu peeeps

"ah-la-lalalalaaa-life is wonderfuull..."

Just ja, har ett litet experiment alá bridget jones goes sex and the city
http://singelmorsan.devote.se

nu jävlar lever vi livet!

puss o kram

Inga kommentarer: