tisdag 4 oktober 2011

No comments!

alltså.. jag e lite besviken faktiskt. här ansträngde jag mig för att skriva ett kul blogginlägg igår och försökte få er att haka på att skämta lite om det heliga badrumsskåpet.. Jag fick en enda kommentar på inlägget som var ett svar från en tjej som har målat ett rum rosa (tack för svaret :)) men jag hade ju hoppats på att ni skulle våga blotta era innersta hemligheter från era skamliga badrumsskåp eller skriva pinsamma historier om hur ni träffade en kille o skulle låna lite tandkräm när ni såg att han hade avmaskingstabletter i badrumsskåpet och det inte fanns en enda jävla kattjävel i huset.. Men ikke. Meen ändå lästes inlägget flitigt inte sedan jag var ledsen över min abort och ångesten jag hade för att saker o ting blivit som de blivit har ett inlägg varit så populärt som inlägget om badrumsskåpet! och ändå vågar ni inte lämna en enda skruttig kommentar. Ni är inte roliga. Men skratta ni på min bekostnad, gör det! jag vågar iaf bjuda lite på mig själv ;)

1 kommentar:

Sabina sa...

SV; Det förstår jag!! Har ni hört någonting från polisen än?