onsdag 22 juni 2011

Mitt nya hem

Jag har en vision om hur jag vill att det ska se ut i vårt nya (sen 2 månader tillbaks) hem.

Och när man är fattig som en kyrkråtta får man ju faktiskt skynda långsamt -.-
Men jag har en vision och det kommer bli superdupermegasnyggt när jag är klar!

Meeen vi har en ny soffa istället för den där fula bruna pungsoffgruppen dock är den vi har nu, bara tillfällig för jag vill inte ha en skinndivan när jag är klar!

Och idag fick Aaron en ny säng UNDERBART
Blev dock en vit, så planeringen ser lite annorlunda för hans möbler men men det e ju bara småspik :)

Tänk att en liten juniorsäng kan göra heeela min dag!

Nu ska jag fortsätta att vara duktig tjingeling<3

PS. Bilder kommer upp när jag e klar med iaf ett rum D.S

1 kommentar:

Sabina sa...

SV; Jåå, börjar vara lite stor nu (A)

Nja, det är så fuckat så det finns inte... Min morbror har en polare i Malmö, Nina heter hon, som vi har kommit asnära allihopa här uppe. Hon kommer upp nu nästa månad och då skulle hon bannemig hjälpa mig å skriva till uppdrag granskning ska hon - för allt dethär faller under trakasserier och har gjort det ett bra tag då det inte finns något underlag överhuvudtaget att ens starta något på. Sedan att de startar på Leon igen av någon jävla anledning jag inte ens förstår är bara absurt - för dom vill tydligen prata med barnmorskan då. Ba whoti?! Vad har min barnmorska med Leon att göra?!! Då säger dom att dom även är oroliga över att jag ska ha ett till barn - ba HEY! Jag är 19 år gammal, jag ska bli behandlad som en vuxen och inte fan går man och gör utredningar på vuxna som blir gravida vad jag vet, eller? ;P haha