tisdag 21 juni 2011

Men fuck you då

Allvarligt talat är jag jävligt less på mina "polare" jag har runtomkring mig.

Jag trodde jag hade sållat bort alla idioter nu när jag slutat punda och börjat ett så kallat normalt liv
Men tydligen hade jag fel!

För jag ska alltid vara den som ställer upp, låna ut pengar, trösta, åka och hälsa på YOU NAME IT
Fastän jag varken har familj som kan ställa upp för mig, ekonomi eller egentligen resurser för det överhuvudtaget.

och det är helt okej, jag ställer gärna upp för mina vänner så mycket jag kan
och jag åker gärna o träffar de jag tycker om även om det är en tur o returresa på över 100 mil

MEN NÄR FAAN STÄLLER NI UPP EGENTLIGEN??
Vart finns NI när jag behöver en hjälpande hand?!
När jag har det dåligt ställt eller faktiskt vill ha tillbaks det ni lånat så jag kan göra något lite roligare med min son??
NÄR FAAN KOM NI OCH HÄLSADE PÅ MIG EGENTLIGEN?!

Fuck it
Ni vet om ni ska känna er träffade eller inte, fast jag tror ju inte ni har tillräckligt med skam i kroppen för det.
Våga faan aldrig be mig om någonting igen era fucking jävla parasiter!

-Pumsemumsan- People=SHIT

Inga kommentarer: