måndag 9 maj 2011

massa-blää.just.nu

Av någon jävla anledning var telia tvungna att strula till flyttningen av mitt abbonemang så förhoppningsvis har jag det på fredag. men just nu känns det inte troligt..

Min förra hyresvärd håller på att jiddra om en extra hyra, fast hon vet att jag vet att hon vet att jag har rätt.
(lång story som jag inte orkar rabbla upp nu, kommer nog senare när processen är klar, men jag funderar faan på att verkligen dra det långt, bara för att jag kan lixom. Typ leka USA och stämma fanskapet för kränkning o säga att de är rasister eller nått sånt. om jag orkar.)

Allt handlar om prioteriteringar, riight?`
Eller nej. Man har bara olika energigivare och energitjuvar.
Just nu består min enda energikälla av Kaffe.
Tjuvarna däremot är många.

Är det värt det?
Knappast.
Känns inte så just nu.
Försökte skriva en lista med fördelar och nackdelar.
Nackdelarna blev rätt många.
Fördelarna försvann.

Såå.. Frågan är ju vad man gör nu..

En massa tankar, förvirrade, undertryckta känslor samtidigt som man är likgiltlig.. Hur är jag funtad egentligen??
Hur faan kan jag känna så mycket olika samtidigt som jag är likgiltlig lixom?

Äsch fuck it, vad var det jag sa? Bla bla bla

Haijde!

1 kommentar:

Amp0 sa...

Allt handlar om Kaffe och Hallonsaft.. That's it. Nuff said! ;-)