måndag 30 maj 2011

Kul Vecka (or not)

Fattar inte hur jag ska hinna med allt denna vecka!!
ALLA slutuppgifter och lillfisen är hemma med ögoninflammation vilket betyder att han e pigg och rastlös (dessutom är det ju röd dag på torsdag och klämdag på fredag så även om han nu skulle bli frisk på onsdag så får han vara hemma resten av veckan)
På det har min man just fått ett jobb så han kan ju inte riktigt vara ledig... -suck-

Så här ser min vecka ut hur som helst:
Idag, måndag: Skriva färdigt slutuppgiften i Historia, studiebesök på internationella föreningen.
Tisdag: egentligen ska jag ha slutprov i matte, istället ska jag försöka plugga matematik som satan, skriva en rapport på studiebesöket.
Onsdag: Skriva rapport på Kommunikationsarbetet.
Torsdag: plugga på kommunikation
Fredag: slutprov kommunikation

Loovely or not -.-

Inga kommentarer: